Često postavljana pitanja



Imaš pitanje, nešto te zanima? Pročitaj često postavljana pitanja koja dobivamo od kupaca i naše odgovore na svako od njih.

Kako naručiti proizvode koje želim?

Pri proizvodu koji želiš klikni na zelenu košaricu koja se nalazi ispod njega i time ćeš ga dodati u svoju košaricu. Nakon što si izabrala proizvod (ili proizvode) koje želiš, zaputi se na blagajnu koja se nalazi u gornjem desnom kutu (naziv "Moja košarica"). Klikni na "Na blagajnu" i otvorit će se prozor u kojem možeš upisati promo kod ukoliko ga imaš (nije ga obavezno upisati) i poklon bon (također nije obavezno). Klikom na "Nastavi" se otvara prozor u kojem trebaš upisati svoje podatke za dostavu. Klikom na "Završi narudžbu" mi zaprimamo tvoju narudžbu i ona ide na obradu u naše skladište :) Tebi stiže e-mail potvrde u kojemu možeš pregledati svoju narudžbu.Ukoliko si slučajno pogriješila pri unosu podataka, javi nam se preko obrasca u mailu potvrde narudžbe unutar 15 minuta. Tvoja će narudžba biti zadržana dok ne pročitamo tvoju napomenu :) Za sva dodatna pitanja vezana za narudžbu nam možeš pisati na [email protected] :)

Moram li se registrirati i prijaviti prije narudžbe? Što znači srce kraj proizvoda?

Kupnju možeš obaviti i bez registracije, ali predlažemo da se registriraš jer onda imaš mogućnost pregleda već pogledanih proizvoda, kreiranja liste želja i ne moraš upisivati podatke na blagajni. Manje tipkanja! ;) Srce možeš kliknuti kako bi označila proizvod koji ti se sviđa i mogla ga naručiti sa svega par klikova.

Ako danas naručim, kada ću dobiti proizvode?

Na PINK PANDA se trudimo tvoj paketić što prije obraditi i poslati. Obrada traje 24-48 sati. Nakon toga paket predajemo na dostavu. Rok isporuke od strane dostavne tvrtke najčešće iznosi 3-5 radna dana. Ako paketić trebaš ranije, javi nam i potrudit ćemo se koliko je u našoj moći da ga dobiješ što prije. :) Ako paketić ne stigne nakon 5 radnih dana od potvrde slanja, obavezno nam javi na [email protected] kako bi provjerili gdje je zapelo :)
Ukoliko naše skladište zaprimi veliku količinu narudžbi koje nismo u mogućnosti obraditi isti dan, tada će u tvom mailu potvrde pisati da te molimo za malo strpljenja jer će isporuka kasniti.  

Opcija za prioritetnu obradu (Odabir Express dostave)

Svojim kupcima nudimo opciju prioritetne obrade narudžbe. Narudžbe s odabranom prioritetnom obradom će u našem skladištu biti obrađene u najkraćem mogućem vremenu, ali zbog suradnje s vanjskim partnerima u dostavi ne možemo garantirati da će prioritetne narudžbe biti dostavljene brže ili da neće kasniti zbog zastoja u samoj dostavi (ekstremni vremenski uvjeti, tehnički problemi, itd.). Prioritetna obrada znači da će u našem logističkom procesu narudžba dobiti najviši prioritet za slanje.


Što ako dobijem oštećen proizvod?

Svojim kupcima uvijek šaljemo nove i neoštećene proizvode (ako smo u mogućnosti provjeriti stanje proizvoda bez otvaranja istog), ali oštećenja su moguća tokom transporta i obrade u dostavnoj službi. Ako zaprimiš svoju narudžbu i jedan ili više proizvoda su oštećeni, javi nam se na [email protected] s fotografijom oštećenja i podacima na koje je napravljena narudžba i potrudit ćemo se da unatoč tome budeš zadovoljna. :)

Kako plaćam narudžbu?

Vrlo jednostavno! Na blagajni odaberi kartično plaćanje ili plaćanje pouzećem. U drugom slučaju plaćaš direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa, a karticom ili Paypalom možeš platiti na blagajni web trgovine. Ako želiš platiti unaprijed na naš račun, ostavi nam poruku u polju za napomenu prilikom završetka narudžbe i na mail ti šaljemo sve potrebne podatke. Zatim nam pošalji potvrdu o plaćanju na [email protected] kako bismo što prije obradili i poslali tvoju narudžbu :)

Kako iskoristiti promo kod?

Ako imaš promo kod, upiši ga u prozorčić predviđen za njega prilikom odlaska na blagajnu. Izgleda ovako:



Obavezno klikni na "Potvrdi" jer u protivnom sustav neće prihvatiti promo kod. Ukoliko bude problema, piši Blanki na [email protected] :) Promo kod za popust nije moguće iskoristiti na već snižene proizvode. Moguće je iskoristiti samo jedan promo kod po narudžbi.

Promo kodove za popust nije moguće iskoristiti na već snižene proizvode i sljedeće brendove:
4 kids and us
Alterna
Anastasia Beverly Hills
BPerfect
Canon
catrice
essence
Everyday Minerals
Eye of Horus
LOV
Nabla
Nature's finest
Nelipot
Noelle
Olaplex
OPV Beauty
Petra Lovely Hair
Practk
Remington
Scott Barnes
Sigma
The Balm
Twigs
Z palette

Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Možeš odabrati dostavu preko HP Ekspresa ili GLS-a.

Možeš odabrati dostavu preko HP Ekspresa ili GLS-a.
Cijena dostave (HP Ekspres):
Narudžba do 150,00 kn - dostava iznosi 24,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem
Narudžba od 150,00-350,00 kn - dostava iznosi 15,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem
Narudžba iznad 350,00 kn - dostava iznosi 0,00 kn (besplatna) + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem

Cijena dostave (GLS):
Narudžba do 150,00 kn - dostava iznosi 39,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem
Narudžba od 150,00-350,00 kn - dostava iznosi 29,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem
Narudžba iznad 350,00 kn - dostava iznosi 0,00 kn (besplatna) + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem Trošak plaćanja pouzećem se ne naplaćuje prilikom plaćanja karticom ili Paypalom.

Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno, samo nam u napomenu uz kupnju napiši da želiš R1 te podatke svoje tvrtke (ne zaboravi na OIB!).

Kada sam upisala kod za popust, povisila se cijena poštarine. Šalite se?

Mi se uvijek rado šalimo, ali nikada na račun naših kupaca. Što se dogodilo? Pri kupnji iznad 150,00kn poštarina iznosi 15,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem. Nakon upisa koda za popust pada cijena proizvoda i ako je manja od 150,00, obračunava se i viša poštarina. Ponekad se više isplati kupiti još neku sitnicu i poštarina će tako ostati ista.

Mogu li negdje osobno preuzeti paket? Prodajete li svoje proizvode u drogerijama?

Pinkpanda.hr se trudi napraviti najbolju online trgovinu sa kozmetikom u Hrvatskoj te uz to imamo trenutno otvorene tri trgovine u Hrvatskoj. Možeš nas pronaći u:

- Osijeku - Portanova Centar
- Zagrebu - Arena Centar
- Splitu - Mall Of Split

Hoćete li prodavati još neku drugu kozmetiku?

Uvijek rado poslušamo prijedloge i potrudimo se dovesti nove brendove u ponudu. Za sve ostale prijedloge nam pišite na [email protected]

Proizvoda koji želim naručiti trenutno nema :( Kada će stići?

Nekada nam je teško reći kada će stići nova isporuka. Svaki distributer ima različito vrijeme slanja, dostava traje duže ili kraće, nekada se zezamo s carinom... Zato predlažemo da se na samom proizvodu predbilježiš putem opcije "Obavijesti me kada proizvod bude dostupan" jer ti tada stiže automatski mail kada nova pošiljka proizvoda stigne u naše skladište :) Ta opcija izgleda ovako:




Je li kozmetika testirana na životinjama?

Ne! Prodajemo samo cruelty free brendove.

Ne znam koje mi boje pristaju, možete li mi pomoći?

Naravno. Pogledaj naše video savjete i članke, a ukoliko još uvijek nisi sigurna, piši nam na [email protected] i potrudit ćemo se naći idealan proizvod za tebe.

09. 07. 2019