Često postavljana pitanja


INFORMACIJE O VAŠOJ NARUDŽBI


✔ Otkazivanje narudžbe

Ako želite otkazati svoju narudžbu, otvorite mail s potvrdom narudžbe. Poslali smo ovu poštu na vašu e-mail adresu prilikom završetka narudžbe.

Otvorite taj e-mail i pronađite poveznicu s ključnom riječi "KLIK", putem koje nam možete javiti da želite otkazati svoju narudžbu.

Ako nam pošaljete upit na info mail kojim tražite otkazivanje vaše narudžbe, moguće je da narudžba neće biti otkazana na vrijeme.

Ako je vaš paket već u fazi pakiranja i otpreme, promjene se više nisu moguće.

✔ Želim promijeniti adresu ili druge podatke o dostavi

Ako želite promijeniti podatke, otvorite mail s potvrdom narudžbe. Poslali smo ovu poštu na vašu e-mail adresu prilikom završetka narudžbe.

Otvorite taj e-mail i pronađite poveznicu s ključnom riječi "KLIK", putem koje nam možete javiti sve promjene. To je jedini način na koji će narudžba biti zadržana sve dok ne promijenimo podatke.

Ako nam pošaljete upit na info mail kojim tražite promjenu podataka vaše narudžbe, moguće je da narudžba neće biti promijenjena na vrijeme.

Ako je vaš paket već u fazi pakiranja i otpreme, promjene se više nisu moguće.

✔  Mogu li dodati ili ukloniti proizvod nakon narudžbe?

U e-mailu za potvrdu vaše narudžbe nalazi se poveznica do ključne riječi "KLIK" putem koje nam možete javiti željene promjene prije slanja paketa. Ako je vaš paket već u fazi pakiranja i otpreme, promjene se više nisu moguće

✔ Što ako ne primim potvrdu narudžbe na e-mail?

Naš e-mail s potvrdom automatski se šalje odmah nakon kupnje na našoj web stranici. Ako ga niste dobili, prvo provjerite neželjenu poštu.
Također ste mogli unijeti pogrešnu adresu e-pošte u trenutku kupnje, u tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate i zajedno ćemo provjeriti što se dogodilo. Međutim, prvo provjerite svoj filter za neželjenu poštu

SLANJE NARUDŽBI I DOSTAVA


✔ Gdje je moj paket?

Svoju narudžbu možete pratiti prijavom na svoj profil na našoj web stranici pod MOJE NARUDŽBE.

Možete ga pratiti i na ovoj poveznici: https://www.pinkpanda.hr/gdje-je-moj-paket.

✔  Gdje mogu dobiti svoj broj za praćenje?


Svoj paket možete pratiti putem naše web stranice na sljedećoj poveznici: https://www.pinkpanda.hr/gdje-je-moj-paket

✔ Tko dostavlja moj paket?

Paketi se dostavljaju putem kurirske službe Overseas Express.

Poštar ili kurir dostavit će paket na adresu koju ste upisali prilikom završetka narudžbe.

Paketi se isporučuju radnim danima. Ako niste na adresu u trenutku isporuke, dobit ćete sve informacije potrebne za primanje paketa (u poštanskom sandučiću, putem e-maila ili SMS-a). Paket zatim možete preuzeti unutar 5 radnih dana od prvotne dostave.

✔ Koliko brzo šaljete paket?

Ako ste odabrali Prioritetnu obradu, pripremit ćemo vašu narudžbu što je prije moguće (u roku od 1-2 radna dana).
Ako odaberete uobičajenu dostavu, obrada narudžbe će biti sporija u odnosu na Prioritetnu dostavu, a vaš ćemo paket dostaviti u roku od 3-5 radnih dana.

✔ Kada ću dobiti paket?

Paket ćete dobiti u roku od 7 radnih dana. Ako dođe do kašnjenja, o tome ćemo vas obavijestiti putem e-maila.

Ako ste odabrali Prioritetnu obradu, pripremit ćemo vašu narudžbu što je prije moguće (u roku od 1-2 radna dana).

Ako odaberete uobičajenu dostavu, dostavit ćemo paket u roku od 3-5 radnih dana.

✔ Imam problema s isporukom, što mogu učiniti?

Za pomoć u dostavi možete direktno kontaktirati i Overseas Express putem telefona +385 (0)1 3454 555 ili maila [email protected]
Također smo dostupni na [email protected] Rado ćemo vam pomoći u rješavanju problema i pobrinuti se da paket stigne do vas u najkraćem mogućem roku.

✔ Koliki je trošak slanja?

Trošak poštarine izračunavat će se na blagajni na zadnjem koraku, ovisno o tome je li odabrano prioritetno slanje, plaćanje karticom, Paypal ili plaćanje nakon preuzimanja.

Narudžba do 150,00 kn - dostava iznosi 24,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem.
Narudžba iznad 150,00 kn - dostava iznosi 15,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem.

Trošak plaćanja pouzećem se ne naplaćuje prilikom plaćanja karticom ili Paypalom.

Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

✔  Što je prioritetno slanje (mogućnost brze isporuke)?

Našim kupcima nudimo mogućnost kreiranja narudžbe s prioritetom, tako preskačući red.
Prioritetne narudžbe pripremaju se i isporučuju brže od uobičajenih narudžbi.

Međutim, zbog samog postupka isporuke, nažalost, još uvijek ne možemo jamčiti da će takve narudžbe biti isporučene brže ili da neće biti kašnjenja u isporuci zbog mogućih nepredvidivih situacija u dostavnoj službi (ekstremni vremenski uvjeti,
tehnički problemi, ...).

Ova opcija znači da će takva narudžba biti obrađena kao prioritet u našem skladištu.

✔ Što znači osiguranje pošiljke?

Osiguranje pošiljke možete koristiti prilikom narudžbe (nadoplata 4,00 kn). Ako se paket izgubi ili ošteti, u tom slučaju ćemo vam poslati novi što je prije moguće, tj. slučaju da je paket već plaćen, izvršit ćemo povrat ako artikl više nije na zalihi.

POVRAT


✔ Želim vratiti proizvod. Kako to mogu učiniti?

Molimo obavijestite nas na [email protected] u roku od 14 dana od kupnje. Pružit ćemo vam sve podatke o povratu novca. Tada ćete imati 14 dana za slanje proizvoda natrag. Više o našem „apsolutnom jamstvu zadovoljstva“ možete pročitati ovdje.

Adresa za povrat proizvoda:
Overseas Trade Co. Ltd. d.o.o.
(povrat PINK PANDA - Kabuki d.o.o.)
Zastavnice 38a
HR - 10251 Hrvatski Leskovac

Pri vraćanju proizvoda bitno je priložiti kopiju računa i ispunjeni obrazac za povrat proizvoda, koji možete pronaći OVDJE.

Više o pravu na odustajanje od ugovora, tj. naručene robe možete pročitati i u Uvjetima poslovanja, ovdje: https://www.pinkpanda.hr/info/uvjeti-poslovanja

✔ Proizvod u pakiranju bio je krivo poslan

Ako ste dobili pogrešan proizvod, obavijestite nas odmah. Dodajte fotografiju svojoj poruci o pogrešno poslanom proizvodu. Odmah ćemo provjeriti vašu narudžbu na našim sigurnosnim kamerama i ako je došlo do pogreške, dostavit ćemo vam proizvod koji nedostaje

✔ U mom paketu je nedostajao jedan ili više naručenih proizvoda

Ako vaš paket nije imao naručeni i plaćeni proizvod, obavijestite nas odmah. Potom ćemo pomno pregledati obradu i pakiranje vaše narudžbe putem video nadzora. Ako vidimo pogrešku, odmah ćemo vam poslati proizvode.

✔ Primila sam oštećen proizvod, što mogu učiniti?

Opciju osiguranje pošiljke možete koristiti prilikom narudžbe (nadoplata 4,00 kn). Ako se roba izgubi ili ošteti, u tom slučaju ćemo vam poslati novu ili što je prije moguće, u slučaju da je paket već plaćen, izvršiti povrat ako artikl više nije na zalihi. Javite nam se i dodajte sliku oštećenog proizvoda svojoj poruci, kao i obrazac dostupan OVDJE.

Ako niste uzeli osiguranje, pokrećemo postupak s dostavnom službom i rješavanje situacije se produžuje. Nakon što žalba bude riješena od strane dostavne službe, kontaktirat ćemo vas.

NARUDŽBA


✔ Kako mogu kupiti proizvode u vašoj internetskoj trgovini?

Kupnja iz naše internetske trgovine je jednostavna i brza. Posjetite našu web stranicu, dodajte proizvode koje želite u košaricu, a zatim možete krenuti na blagajnu gdje unesite svoje podatke za dostavu, odaberite način plaćanja i potvrdite kupnju.

✔ Je li za narudžbu potrebna prijava?

Za kupnju se ne morate registrirati ili prijaviti na našoj web stranici, već jednostavno unesite svoje podatke na blagajni.

Kupcima se svakako savjetuje da se registriraju / prijave na našoj web stranici jer će to praćenje paketa učiniti lakšim i preglednijim. Također ćete moći pristupiti pregledu svojih narudžbi.

Ako već niste registrirani, pozivamo vas da se registrirate ovdje: https://www.pinkpanda.hr/my-orders
Da biste jednostavno pratili narudžbe, koristite istu adresu e-pošte i za registraciju i za naručivanje.

✔ Kako mogu koristiti vaš promo kod?

Za jednu kupnju možete iskoristiti jedan promotivni kod ako ga unesete u okvirpromotivnog koda na prvom koraku blagajne. Okvir izgleda ovako:



Čim se klikne gumb za potvrdu, oduzet će se popust na proizvode koji već nisu sniženi, tj. pokazat će se pokloni koje možete odabrati.

✔ Kad sam upisao/la kod za popust, poštarina je poskupjela.

Što je pošlo po zlu? Nakon unosa koda za popust, cijena proizvoda može pasti ispod donje granice poštarine, čime se automatski naplaćuje veća poštarina. Stoga oprezno, ponekad se isplati kupiti još neku sitnicu, a cijena poštarine ostat će ista.

✔ Utipkao/la sam kod za popust, ali popust nije odbijen.

Nažalost, promotivni kodovi s popustom ne odnose se na proizvode s popustom.
Ako je proizvod već snižen za više posto nego što promotivni kod donosi popust, cijena će nažalost ostati ista. Ako se smanji za manje nego što donosi promotivni kod, tada će postotno sniženje skočiti na popust na promotivnom kodu - odnosno povećat će se, ali ne i dodati.


PLAĆANJE


✔ Kako mogu platiti narudžbu?

Postoje dvije mogućnosti plaćanja:

1. PLAĆANJE PRILIKOM DOSTAVE: Kuriru možete platiti po preuzimanju kada donese paket u vaš dom. Ako odlučite platiti pouzećem, osnovnim troškovima otpreme dodat će se dodatnih 5,99 kn. Kuriru možete platiti samo u gotovini.

2. PLAĆANJE KARTICOM ILI PAYPAL SUSTAVOM: Možete platiti i Visa / Mastercard karticama ili PayPalom. U ovom slučaju odaberite način plaćanja na koraku 1 za naplatu i slijedite korake.

✔  Mogu li platiti predračunom?

Nažalost, nije moguće izvršiti plaćanje putem predračuna.

✔ Mogu li dobiti originalnu fakturu za tvrtku (R1)?

Naravno! E-mail za potvrdu narudžbe sadrži poveznicu na ključnu riječ "KLIK", na koju kliknete i napišete da želite originalni račun za tvrtku, te vas molimo da unesete sve potrebne podatke - naziv tvrtke, adresu i porezni broj. Račun će sigurno stići u paketu. Ova opcija računa nije dostupna za narudžbe koje su već poslane i isporučene.

✔ Imate li na raspolaganju poklon bonove?

Naravno, našim kupcima nudimo i kupnju poklon bonova! Možete ih naručiti ovdje -
KLIK KLIK.

PROIZVODI, BRENDOVI, TESTERI


✔ Jesu li su proizvodi vaše internetske trgovine testirani na životinjama?

Svi PINK PANDA proizvodi nisu testirani na životinjama.

✔ Jesu li su proizvodi koje prodajete na vašoj web stranici originalni?

Na našoj web stranici možete naručiti samo originalne i kvalitetne proizvode. Kod nas možete biti bezbrižni: svi proizvodi dobivaju se direktno od brendova ili isključivo od službenih i pouzdanih distributera tih brendova.

✔ Mog omiljenog proizvoda nema na zalihama! Kada će opet stići?

Ponekad je zaista teško predvidjeti novu zalihu. Budući da nudimo mnoge brendove, imamo više dobavljača. Stoga smo ovo pitanje riješili sasvim jednostavno. Ispod oznake “Rasprodano” u okvir upišite svoj e-mail. 



Kada stignu svježe zalihe,obavijestit ćemo vas e-mailom, a proizvod ćete moći odmah ponovno naručiti.

✔ Možete li mi poslati testere proizvoda?

Nažalost, testere nemamo na raspolaganju za slanje kupcima. No, uvijek imamo puno promotivnih kampanja uz koje dobijete poklone prilikom narudžbe. Ako proizvodom niste zadovoljni, možete ga vratiti. Više pogledajte OVDJE

KONTAKT


✔ Kako vas mogu kontaktirati?

Za sva smo pitanja dostupni od ponedjeljka do petka na [email protected]
Neophodno je da pošaljete samo jedan mail s istim pitanjem, u protivnom se vrijeme odgovora je izuzetno produžava.

✔ Kada mogu očekivati odgovor na moje pitanje?

Trenutno imamo puno poruka, iako radimo od jutra do večeri kako bismo vam odgovorili što je brže moguće. Međutim, može potrajati i do dva radna dana da biste dobili odgovorili na vaše pitanje.
26. 08. 2020