Često postavljana pitanja



Imaš pitanje, nešto te zanima? Pročitaj često postavljana pitanja koja dobivamo od kupaca i naše odgovore na svako od njih.

Black Friday 2019.
Napravila sam narudžbu u vrijeme Black Friday popusta. Kada ću je dobiti?

Znamo da si nestrpljiva i trudimo se koliko je u našoj moći da narudžbu obradimo i pošaljemo što je brže moguće. Ako si izabrala Prioritetno slanje, tvoj ćemo paket pripremiti i poslati u najkraćem mogućem roku koji iznosi 1-2 radna dana. Ako si izabrala normalnu dostavu, tvoj će paket biti kod tebe kroz 5-7 radnih dana. Zbog velike gužve u dostavnoj službi u ovo vrijeme postoji mogućnost da će poslani paket biti dostavljen sa zakašnjenjem.
Svoju narudžbu možeš pratiti tako da se prijaviš u svoj profil ovdje. Ako još nisi registrirana na našoj stranici, predlažemo da napraviš profil s mail adresom koju si koristila prilikom naručivanja i to će omogućiti pregled povijesti narudžbi.

Provjerila sam status narudžbe i još uvijek stoji “naručeno”?

Tvoja narudžba će uskoro biti obrađena i poslana. Trudimo se koliko je u našoj moći da tvoj paketić što prije bude poslan. Molimo te da provjeriš i pratiš status narudžbe tako da se prijaviš u svoj profil ovdje. Ako još nisi registrirana na našoj stranici, predlažemo da napraviš profil s mail adresom koju si koristila prilikom naručivanja i to će omogućiti pregled povijesti narudžbi.

Mogu li promijeniti adresu?

Možeš, ali moramo te upozoriti da svaka promijena može utjecati na vrijeme obrade paketa, stoga predlažemo da ne radite izmjene ako to nije potrebno.
- Ako tvoja narudžba ima status “naručeno” - možeš nam se javiti na [email protected] s novom adresom. Potrudit ćemo se da promijenimo adresu, no s obzirom na automatsko procesiranje narudžbi, postoji mogućnost da izmjena neće biti uspješna. Preporučujemo da ne mijenjate adresu i ostale podatke.
- Ako tvoja narudžba ima status “poslano” - promjena nije moguća.

Mogu li kupiti samo 1 ili više komada sniženog proizvoda?

Možeš kupiti do 5 komada istog sniženog proizvoda, ali raspoloživost ovisi o zalihama jer se akcijski proizvodi brzo prodaju.

Željela sam iskoristiti promo kod (3GIFTS, MY-BAG …), ali ne prihvaća kod.
U vrijeme Black Friday akcije nudimo više od 1237 sniženih proizvoda sve do -71% zato su u ovo vrijeme ostale akcije onemogućene. Jedini aktivan kod je FREE-BAG koji ti donosi vrećicu iznenađenja uz kupnju proizvoda iznad 364,00 kn.

Kada završava Black Friday akcija?
Black Friday akcija završava 2.12.2019. u 23:59.

Kako naručiti proizvode koje želim?

Pri proizvodu koji želiš klikni na zelenu košaricu koja se nalazi ispod njega i time ćeš ga dodati u svoju košaricu. Nakon što si izabrala proizvod (ili proizvode) koje želiš, zaputi se na blagajnu koja se nalazi u gornjem desnom kutu (naziv "Moja košarica"). Klikni na "Na blagajnu" i otvorit će se prozor u kojem možeš upisati promo kod ukoliko ga imaš (nije ga obavezno upisati) i poklon bon (također nije obavezno). Klikom na "Nastavi" se otvara prozor u kojem trebaš upisati svoje podatke za dostavu. Klikom na "Završi narudžbu" mi zaprimamo tvoju narudžbu i ona ide na obradu u naše skladište :) Tebi stiže e-mail potvrde u kojemu možeš pregledati svoju narudžbu.Ukoliko si slučajno pogriješila pri unosu podataka, javi nam se preko obrasca u mailu potvrde narudžbe unutar 15 minuta. Tvoja će narudžba biti zadržana dok ne pročitamo tvoju napomenu :) Za sva dodatna pitanja vezana za narudžbu nam možeš pisati na [email protected] :)

Moram li se registrirati i prijaviti prije narudžbe? Što znači srce kraj proizvoda?

Kupnju možeš obaviti i bez registracije, ali predlažemo da se registriraš jer onda imaš mogućnost pregleda već pogledanih proizvoda, kreiranja liste želja i ne moraš upisivati podatke na blagajni. Manje tipkanja! ;) Srce možeš kliknuti kako bi označila proizvod koji ti se sviđa i mogla ga naručiti sa svega par klikova.

Ako danas naručim, kada ću dobiti proizvode?

Na PINK PANDA se trudimo tvoj paketić što prije obraditi i poslati. Obrada traje 24-48 sati. Nakon toga paket predajemo na dostavu. Rok isporuke od strane dostavne tvrtke najčešće iznosi 3-5 radna dana. Ako paketić trebaš ranije, javi nam i potrudit ćemo se koliko je u našoj moći da ga dobiješ što prije. :) Ako paketić ne stigne nakon 5 radnih dana od potvrde slanja, obavezno nam javi na [email protected] kako bi provjerili gdje je zapelo :)
Ukoliko naše skladište zaprimi veliku količinu narudžbi koje nismo u mogućnosti obraditi isti dan, tada će u tvom mailu potvrde pisati da te molimo za malo strpljenja jer će isporuka kasniti.  

Opcija za prioritetnu obradu (Odabir Express dostave)

Svojim kupcima nudimo opciju prioritetne obrade narudžbe. Narudžbe s odabranom prioritetnom obradom će u našem skladištu biti obrađene u najkraćem mogućem vremenu, ali zbog suradnje s vanjskim partnerima u dostavi ne možemo garantirati da će prioritetne narudžbe biti dostavljene brže ili da neće kasniti zbog zastoja u samoj dostavi (ekstremni vremenski uvjeti, tehnički problemi, itd.). Prioritetna obrada znači da će u našem logističkom procesu narudžba dobiti najviši prioritet za slanje.


Što ako dobijem oštećen proizvod?

Svojim kupcima uvijek šaljemo nove i neoštećene proizvode (ako smo u mogućnosti provjeriti stanje proizvoda bez otvaranja istog), ali oštećenja su moguća tokom transporta i obrade u dostavnoj službi. Ako zaprimiš svoju narudžbu i jedan ili više proizvoda su oštećeni, javi nam se na [email protected] s fotografijom oštećenja i podacima na koje je napravljena narudžba i potrudit ćemo se da unatoč tome budeš zadovoljna. :)

Kako plaćam narudžbu?

Vrlo jednostavno! Na blagajni odaberi kartično plaćanje ili plaćanje pouzećem. U drugom slučaju plaćaš direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa, a karticom ili Paypalom možeš platiti na blagajni web trgovine. Ako želiš platiti unaprijed na naš račun, ostavi nam poruku u polju za napomenu prilikom završetka narudžbe i na mail ti šaljemo sve potrebne podatke. Zatim nam pošalji potvrdu o plaćanju na [email protected] kako bismo što prije obradili i poslali tvoju narudžbu :)

Kako iskoristiti promo kod?

Ako imaš promo kod, upiši ga u prozorčić predviđen za njega prilikom odlaska na blagajnu. Izgleda ovako:



Obavezno klikni na "Potvrdi" jer u protivnom sustav neće prihvatiti promo kod. Ukoliko bude problema, piši Blanki na [email protected] :) Promo kod za popust nije moguće iskoristiti na već snižene proizvode. Moguće je iskoristiti samo jedan promo kod po narudžbi.

Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?


Možeš odabrati dostavu preko HP Ekspresa ili Overseas-a.
Cijena dostave (HP Ekspres):
Narudžba do 150,00 kn - dostava iznosi 24,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem
Narudžba iznad 150,00 kn - dostava iznosi 15,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem

Cijena dostave (Overseas):
Narudžba do 150,00 kn - dostava iznosi 24,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem
Narudžba iznad 150,00 kn - dostava iznosi 15,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem

Trošak plaćanja pouzećem se ne naplaćuje prilikom plaćanja karticom ili Paypalom.

Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno, samo nam u napomenu uz kupnju napiši da želiš R1 te podatke svoje tvrtke (ne zaboravi na OIB!).

Kada sam upisala kod za popust, povisila se cijena poštarine. Šalite se?

Mi se uvijek rado šalimo, ali nikada na račun naših kupaca. Što se dogodilo? Pri kupnji iznad 150,00kn poštarina iznosi 15,99 kn + 5,99 kn trošak plaćanja pouzećem. Nakon upisa koda za popust pada cijena proizvoda i ako je manja od 150,00, obračunava se i viša poštarina. Ponekad se više isplati kupiti još neku sitnicu i poštarina će tako ostati ista.

Mogu li negdje osobno preuzeti paket? Prodajete li svoje proizvode u drogerijama?

Pinkpanda.hr se trudi napraviti najbolju online trgovinu sa kozmetikom u Hrvatskoj te uz to imamo trenutno otvorene tri trgovine u Hrvatskoj. Možeš nas pronaći u:

- Osijeku - Portanova Centar
- Zagrebu - Arena Centar
- Splitu - Mall Of Split

Što ako mi neki proizvod ne odgovara? Mogu li ga vratiti?

Naravno, javi nam se na [[email protected] unutar 14 dana od primitka paketa i dat ćemo ti sve informacije potrebne za postupak povrata.

Hoćete li prodavati još neku drugu kozmetiku?

Uvijek rado poslušamo prijedloge i potrudimo se dovesti nove brendove u ponudu. Za sve ostale prijedloge nam pišite na [email protected]

Proizvoda koji želim naručiti trenutno nema :( Kada će stići?

Nekada nam je teško reći kada će stići nova isporuka. Svaki distributer ima različito vrijeme slanja, dostava traje duže ili kraće, nekada se zezamo s carinom... Zato predlažemo da se na samom proizvodu predbilježiš putem opcije "Obavijesti me kada proizvod bude dostupan" jer ti tada stiže automatski mail kada nova pošiljka proizvoda stigne u naše skladište :) Ta opcija izgleda ovako:




Je li kozmetika testirana na životinjama?

Ne! Prodajemo samo cruelty free brendove.

Ne znam koje mi boje pristaju, možete li mi pomoći?

Naravno. Pogledaj naše video savjete i članke, a ukoliko još uvijek nisi sigurna, piši nam na [email protected] i potrudit ćemo se naći idealan proizvod za tebe.

03. 12. 2019