Moja košarica je još uvijek prazna :(
  • Zašto ćeš PINK PANDA? PINK PANDA?

  • 44-dnevna apsolutna
    garancija zadovoljstva
    #
  • Niti jedan proizvod u našoj trgovini
    nije testiran na životinjama.
    #
  • Super besplatni
    trikovi i savjeti
    #

Često postavljana pitanja



Imaš pitanje, nešto te zanima? Pročitaj često postavljana pitanja koja dobivamo od kupaca i naše odgovore na svako od njih.

Kako naručiti proizvode koje želim?

Pri proizvodu koji želiš klikni na zelenu košaricu koja se nalazi ispod njega i time ćeš ga dodati u svoju košaricu. Nakon što si izabrala proizvod (ili proizvode) koje želiš, zaputi se na blagajnu koja se nalazi u gornjem desnom kutu (naziv "Moja košarica"). Klikni na "Na blagajnu" i otvorit će se prozor u kojem možeš upisati promo kod ukoliko ga imaš (nije ga obavezno upisati) i poklon bon (također nije obavezno). Klikom na "Nastavi" se otvara prozor u kojem trebaš upisati svoje podatke za dostavu. Klikom na "Završi narudžbu" mi zaprimamo tvoju narudžbu i ona ide na obradu u naše skladište :) Tebi stiže e-mail potvrde u kojemu možeš pregledati svoju narudžbu.Ukoliko si slučajno pogriješila pri unosu podataka, javi nam se preko obrasca u mailu potvrde narudžbe unutar 15 minuta. Tvoja će narudžba biti zadržana dok ne pročitamo tvoju napomenu :) Za sva dodatna pitanja vezana za narudžbu nam možeš pisati na [email protected] :)

Moram li se registrirati i prijaviti prije narudžbe? Što znači srce kraj proizvoda?

Kupnju možeš obaviti i bez registracije, ali predlažemo da se registriraš jer onda imaš mogućnost pregleda već pogledanih proizvoda, kreiranja liste želja i ne moraš upisivati podatke na blagajni. Manje tipkanja! ;) Srce možeš kliknuti kako bi označila proizvod koji ti se sviđa i mogla ga naručiti sa svega par klikova.

Ako danas naručim, kada ću dobiti proizvode?

Na PINK PANDA se trudimo tvoj paketić što prije obraditi i poslati. Obrada traje 24-48 sati. Nakon toga paket predajemo na dostavu. Rok isporuke od strane dostavne tvrtke najčešće iznosi 3-5 radna dana. Ako paketić trebaš ranije, javi nam i potrudit ćemo se koliko je u našoj moći da ga dobiješ što prije. :) Ako paketić ne stigne nakon 5 radnih dana od potvrde slanja, obavezno nam javi na [email protected] kako bi provjerili gdje je zapelo :)
Ukoliko naše skladište zaprimi veliku količinu narudžbi koje nismo u mogućnosti obraditi isti dan, tada će u tvom mailu potvrde pisati da te molimo za malo strpljenja jer će isporuka kasniti.  

Što ako dobijem oštećen proizvod?

Svojim kupcima uvijek šaljemo nove i neoštećene proizvode (ako smo u mogućnosti provjeriti stanje proizvoda bez otvaranja istog), ali oštećenja su moguća tokom transporta i obrade u dostavnoj službi. Ako zaprimiš svoju narudžbu i jedan ili više proizvoda su oštećeni, javi nam se na [email protected] s fotografijom oštećenja i podacima na koje je napravljena narudžba i potrudit ćemo se da unatoč tome budeš zadovoljna. :)

Kako plaćam narudžbu?

Vrlo jednostavno! Na blagajni odaberi kartično plaćanje ili plaćanje pouzećem. U drugom slučaju plaćaš direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa, a karticom ili Paypalom možeš platiti na blagajni web trgovine. Ako želiš platiti unaprijed na naš račun, ostavi nam poruku u polju za napomenu prilikom završetka narudžbe i na mail ti šaljemo sve potrebne podatke. Zatim nam pošalji potvrdu o plaćanju na [email protected] kako bismo što prije obradili i poslali tvoju narudžbu :)

Kako iskoristiti promo kod?

Ako imaš promo kod, upiši ga u prozorčić predviđen za njega prilikom odlaska na blagajnu. Izgleda ovako:



Obavezno klikni na "Potvrdi" jer u protivnom sustav neće prihvatiti promo kod. Ukoliko bude problema, piši Blanki na [email protected] :) Promo kod za popust nije moguće iskoristiti na već snižene proizvode. Moguće je iskoristiti samo jedan promo kod po narudžbi.

Koliki su troškovi slanja?

Pri kupnji iznad 150,00kn je trošak slanja 18,99 kn. Pri kupnji iznad 350,00 je trošak slanja besplatan. Ukoliko je vrijednost kupovine manja od 150,00, cijena poštarine je 29,99 kn.  Ako paket nije preuzet u roku 5 radnih dana, on će se vratiti nama. U slučaju problema s dostavom, javi nam se na [email protected] kako bismo provjerili gdje je zapelo. :)

Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno, samo nam u napomenu uz kupnju napiši da želiš R1 te podatke svoje tvrtke (ne zaboravi na OIB!).

Kada sam upisala kod za popust, povisila se cijena poštarine. Šalite se?

Mi se uvijek rado šalimo, ali nikada na račun naših kupaca. Što se dogodilo? Pri kupnji iznad 150,00kn poštarina iznosi 18,99 kn. Nakon upisa koda za popust pada cijena proizvoda i ako je manja od 150,00, obračunava se i viša poštarina. Ponekad se više isplati kupiti još neku sitnicu i poštarina će tako ostati ista.

Mogu li negdje osobno preuzeti paket? Prodajete li svoje proizvode u drogerijama?

Pinkpanda.hr se trudi napraviti najbolju online trgovinu sa kozmetikom u Hrvatskoj i nemamo u planu otvarati fizičke trgovine. Naš je ured pun kreativnog nereda, zato ne zovemo kupce k nama - da se ne preplaše :) Doduše, imamo pristupačnu cijenu poštarine koja se smanjuje uz narudžbe iznad 150,00 kn, česte akcije besplatne dostave i dostavljamo na području cijele Hrvatske. Ne moraš ići u trgovinu, mučiti se sa vrećicama i vremenskim nepogodama - ovako kupovinu obaviš u udobnosti vlastitog doma, a dostavljač neće zamjeriti ako paket preuzmeš u pidžami ;)

Što ako mi neki proizvod ne odgovara? Mogu li ga vratiti?

Naravno, javi nam se na [email protected] unutar 14 dana od primitka paketa i dat ćemo ti sve informacije potrebne za postupak povrata.

Hoćete li prodavati još neku drugu kozmetiku?

Uvijek rado poslušamo prijedloge i potrudimo se dovesti nove brendove u ponudu. Za sve ostale prijedloge nam pišite na [email protected]

Proizvoda koji želim naručiti trenutno nema :( Kada će stići?

Nekada nam je teško reći kada će stići nova isporuka. Svaki distributer ima različito vrijeme slanja, dostava traje duže ili kraće, nekada se zezamo s carinom... Zato predlažemo da se na samom proizvodu predbilježiš putem opcije "Obavijesti me kada proizvod bude dostupan" jer ti tada stiže automatski mail kada nova pošiljka proizvoda stigne u naše skladište :) Ta opcija izgleda ovako:




Je li kozmetika testirana na životinjama?

Ne! Prodajemo samo cruelty free brendove.

Ne znam koje mi boje pristaju, možete li mi pomoći?

Naravno. Pogledaj naše video savjete i članke, a ukoliko još uvijek nisi sigurna, piši nam na [email protected] i potrudit ćemo se naći idealan proizvod za tebe.

Optin Architect