Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja i korištenja internetske stranice

Opći uvjeti internetske stranice sa kozmetikom Pinkpanda.hr u vlasništvu tvrtke Konverzija, d.o.o., sastavljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju međunarodnih kodeksa online poslovanja.

Podaci o tvrtki

Konverzija, spletni marketing, d.o.o.
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana

IBAN SI56 0317 6100 0357 473 (SKB)
Matična številka: 6085822000
ID za DDV: SI29742676 (zavezanec za plačilo DDV)
Srg: 2011/51055 z dne 11.1.2012, Okrožno sodišče Celje
Direktor: Tina Jan

Internetskom trgovinom Pinkpanda.hr (u nastavku "Pinkpanda.hr" ili "internetska trgovina" upravlja tvrtka Konverzija d.o.o. (u nastavku "ponuđač"). Pri registraciji u sistem Pinkpanda.hr korisnik dobiva korisničko ime koje je jednako njegovoj email adresi i lozinku. Korisničko ime i lozinka korisnika bez sumnje određuju i povezuju sa unesenim podacima. Kupcu se tako olakšava kupnja, a ponuđač garantira da su podaci u potpunosti zaštićeni i korišteni u skladu sa uvjetima sa kojima se (potencijalan) kupac slaže. Opći uvjeti poslovanja određuju djelovanje Pinkpanda.hr, prava korisnika i poslovni odnos između ponuđačem i kupcem.

Dostupnost informacija

Ponuđač se obvezuje da će kupcu osigurati sljedeće informacije:
  • identitet tvrtke (ime i sjedište, broj registra)
  •  podatke za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
  •  bitne vrijednosti robe i povrat novca (storniranje robe i garanciju)
  •  dostupnost proizvoda (da svaki proizvod koji je na internetskoj stranici bude dostupan u razumljivom roku)
  •  uvjete dostave proizvoda ili vršenja stornacije (način, mjesto i tok dostave)
  •  sve cijene moraju biti jasno i nedvojbeno istaknute kao i sadrže li dodatne troškove ili troškove dostave
  •  načine plačanja i dostave
  •  vremensko trajanje ponude
  •  rok u kojem je moguće odustati od kupnje; osim toga i koliko kupca košta povrat proizvoda
  •  objašnjenje postupka pritužbe sa uključenim podacima o kontakt osobi ili službi za kontakt s kupcima

Ponuda artikala

Artikli na Pinkpanda.hr su redovito ažurirani. Nastojimo pružiti adekvatne informacije o svakom proizvodu, te se ispričavamo zbog mogućih propusta. Sve eventualne greške nam možete javiti na [email protected]. U slučaju da artikli nisu raspoloživi, to je jasno naznačeno.
Nastojimo osigurati da fotografije proizvoda u našoj internetskoj trgovini budu točne i ažurne. Međutim, one su isključivo informativnog karaktera i nisu obvezujuće (na primjer, pakiranje se može razlikovati zbog promjena proizvođača, a tonovi boja mogu se razlikovati zbog postavki zaslona itd.). Sadržaj i pakiranje naše ponude paketa iznenađenja (Mystery Bag i Mystery Scoop) mogu varirati. Slike i videozapisi sadržaja i pakiranja ovih ponuda paketa isključivo su simbolični.

Opcija za prioritetnu obradu (Odabir Express dostave)

Svojim kupcima nudimo opciju prioritetne obrade narudžbe. Narudžbe s odabranom prioritetnom obradom će u našem skladištu biti obrađene u najkraćem mogućem vremenu, ali zbog suradnje s vanjskim partnerima u dostavi ne možemo garantirati da će prioritetne narudžbe biti dostavljene brže ili da neće kasniti zbog zastoja u samoj dostavi (ekstremni vremenski uvjeti, tehnički problemi, itd.). Prioritetna obrada znači da će u našem logističkom procesu narudžba dobiti najviši prioritet za slanje.

Osiguranje paketa

Kupnjom kod nas kupac može iskoristiti osiguranje paketa za 0,50 €. U slučaju gubitka ili oštećenja paketa, osiguranje će osigurati da vam novi paket bude poslan što je prije moguće. Ako je paket već plaćen i proizvodi više nisu dostupni, izvršit ćemo povrat novca.

Načini plaćanja

Ponuđač omogućava sljedeće načine plaćanja
  • Gotovinom pri prijemu; U slučaju da ste za dostavu naveli drugu adresu, plaćanje pouzećem nije moguće.
  • Naplaćuje se iznos od 0,99 € kao trošak plaćanja pouzećem. Prilikom kartičnog plaćanja, ovaj se trošak ne naplaćuje.
  • Plaćanje karticom ili Paypalom. Kupoprodajni ugovor (narudžba) je u elektronskom obliku spremljena kod ponuđača, a kupac pri kupnji automatski zaprima račun na upisanu elektronsku adresu
  • Ukoliko zaprimljena narudžbe iznosi više od 150 € moguće ju je obraditi isključivo prethodnom uplatom na račun ili kartičnim plaćanjem narudžbe

Narudžba

Kupoprodajni ugovor između internet trgovine i kupca sklopljen je u internet trgovini u trenutku kada internetska trgovina kupcu pošalje prvu elektroničku poruku o statusu njegove narudžbe. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede i za internet trgovinu i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenim prilikom narudžbe. Kasnije nije moguće mijenjati podatke o klijentima. Uvjet za kupnju je punoljetnost kupca.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju davatelja, a kupac automatski dobiva račun na unesenu e-mail adresu prilikom potvrde kupnje.
Minimalni iznos narudžbe na web stranici je 11 € prije dodavanja troškova poštarine. To je ujedno i iznos iznad kojeg se može koristiti promotivni kod u trenutku kupnje i neke promocije.
Kako bi se izbjegla preprodaja, kupnja nekih promotivnih proizvoda ograničena je na 1 komad po narudžbi.
U slučaju učestalog neprihvaćanja poslanih paketa, zadržavamo pravo da kupac plati paket prije slanja (prema predračunu).

Predaja narudžbe

Nastojali smo maksimalno pojednostaviti kupnju u online trgovini i učiniti je jednostavnijom za korištenje. Kupac u košaricu dodaje željeni proizvod klikom na zeleni gumb "Dodaj u košaricu".
Istovremeno se u gornjem desnom dijelu web stranice ažurira broj proizvoda i ukupni iznos košarice u okviru "Košarica". Kada se svi željeni proizvodi nađu u košarici i kupac želi započeti proces dovršetka narudžbe, jednostavno klikne na okvir "Košarica" i/ili "Blagajna".
Kliknite da dođete do blagajne, gdje je vidljiv cijeli sažetak košarice. Ovdje unesite i potvrdite promotivni kod i/ili kod poklon bona. Klikom na gumb "Nastavi" web stranica vodi kupca na mjesto za upis e-mail adrese, gdje će nakon narudžbe dobiti i e-mail sa svim podacima o narudžbi. U sljedećem koraku kupac popunjava podatke o kupcu i adresu na koju šaljemo naručenu robu. U sljedećem koraku kupac odabire željenog kurira odn. poštanske usluge i željeni način plaćanja (a u slučaju plaćanja karticom ili PayPal-om unesite podatke za plaćanje). Za dovršetak narudžbe kupac klikne na gumb "Završi kupnju". Time je suglasan s Općim uvjetima poslovanja internet trgovine i obvezom plaćanja upravo izvršene narudžbe. Nakon ovog koraka mogu se prikazati i posebne ponude koje se mogu dodati narudžbi, a ako ne želi dodatne proizvode, kupac zatvara web stranicu.

Ispravljanje pogrešaka prije narudžbe i promjena narudžbe

Kupac ima priliku urediti i ispraviti pogreške u svojoj narudžbi u bilo kojem trenutku prije narudžbe. Najlakše je pratiti korake košarice odn. blagajnom se navigira pomoću gornjeg navigacijskog izbornika.
Klikom na poveznicu "Pogledajte svoju košaricu" vraćate se na početak košarice. Tamo možete ukloniti proizvode klikom na link lijevo pored proizvoda "x", također možete promijeniti ili ukloniti promo kod i/ili kod poklon bona.
Za dodavanje dodatnih količina proizvoda ili novih proizvoda, možete se vratiti u online trgovinu u bilo kojem trenutku klikom na logo u gornjem lijevom kutu.
Klikom na "E-mail adresa" i "Vaši podaci" u glavnom navigacijskom izborniku košarice, možete promijeniti svoje podatke po želji.
Klikom na "Način plaćanja" moguće je promijeniti način plaćanja i izbor kurira odn. poštanske usluge.
Do 15 minuta nakon predaje, narudžbu je moguće u određenoj mjeri promijeniti slanjem napomene putem poveznice u e-mailu koji kupac dobije prilikom narudžbe. Na ovaj način narudžba ostaje na čekanju dok ne pregledamo bilješku, tako da može doći do kasnijeg slanja pošiljke. Pregledavamo napomenu kupca prilikom obrade narudžbe i kontaktiramo ga ako je bilješka nejasna ili se više ne može uzeti u obzir. Kupac nam također može poslati ispravak na e-mail adresu [email protected], ali u tom slučaju narudžba ne ostaje zadržana, pa se ispravak, ako je narudžba već obrađena, ne može uzeti u obzir.
U slučaju plaćanja unaprijed (kartica ili PayPal), više ne možemo dodavati proizvode u narudžbu nakon što je proces narudžbe završen.
Za sva pitanja ili pomoć, dostupni smo putem e-maila na [email protected].


Upsell ponuda

Upsell ili ponuda nakon završetka kupnje je ponuda PINK PANDA za kupce koji su netkom zaključili narudžbu. Ponuda je vremenski ograničena te je prilagođena činjenici da je narudžba već zaključena. To znači da jednaka cjenovna sniženja u redovnoj ponudi bez prethodno zaključene narudžbe nije moguće ostvariti. Ujedno vrijednost u upsell ponudi dodatnih proizvoda ne utječe na dodatne pogodnosti vezane na sveukupnu vrijednost redovne narudžbe (npr. besplatna poštarina iznad 25€, poklon uz kupnju nad 35€,... i slično). Ukoliko kupac želi koristiti neku pogodnost koja je uvjetovana visinom narudžbe mora taj iznos ostvariti u prvobitnoj narudžbi (bez upsell ponude).


Cijene

Cijene sadrže 25% PDV-a. Cijene su važeće u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene su važeće u slučaju navedenih načina plaćanja pod gore navedenim uvijetima. Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je sklopljen u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac zaprima elektronsku obavijest o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka su sve cijene i ostali uvijeti fiksni i važe za ponuđača, kao i za kupca.
Sve posebne ponude na webshopu vrijede do navedenog datuma ili do isteka zaliha proizvoda na akciji.

Promocijski kodovi

Povremeno primateljima e-novosti ili putem drugih komunikacijskih kadrova šaljemo promo kodove. Promo kod nosi različite pogodnosti, od poklona do popusta. Svaki kod je vremenski ograničen i mora se iskoristiti u definiranom razdoblju. Koristi se tako da se na blagajni unese u poseban prozor predviđen za to i potvrdi klikom na gumb "Potvrdi". Posjetitelj, tj. kupac može iskoristiti samo jedan kod po kupovini. Promo kod se ne može naknadno unositi, uzeti u obzir ili mijenjati nakon izvršene narudžbe i nakon što je poslana.

Darovi pri promotivnim akcijama

Rado nagrađujemo svoje vjerne kupce, primatelje e-obavijesti i sve koji nas prate putem različitih medija, pa u sladi s time često radimo promotivne akcije. Jedna od tih akcija je i dar pri kupnji iznad određenog iznosa. Pri tome su raspoloživi darovi eksplicitno navedeni. Ukoliko se kupac odluči iskoristiti takvu akciju, ujedno se obavezuje da će, ukoliko dođe do povrata dijela ili svih artikala, vratiti i dar, osim ukoliko preostala vrijednost kupnje ne prelazi granicu koja je određena za dar ili ukoliko kupac vrši zamjenu artikla za neki drugi iz internet trgovine. Primjer: kupac dobije poklon pri kupnji iznad 50 eura - (bez troškova poštarine). Zatim želi vratiti proizvod u vrijednosti 20 €. Ukupna vrijednost ostatka narudžbe je ispod granice za prijem poklona i mora ga vratiti. Umjesto povrata novca, kupac se može odlučiti na zamjenu proizvoda u vrijednosti 20 €.

Isto tako, poklone pri kupnji ne mjenjamo niti za njih vršimo povrat novca. Povrat Mystery Bag vrećice iznenađenja također nije moguć. Ne možemo utjecati na njihov sadržaj, ne možemo ga pregledati prije slanja, a upozoravamo da postoji mogućnost da kupac dobije nekoliko identičnih ili sličnih Mystery Bag vrećica iznenađenja ako više puta iskoristi akciju. Čak ni u ovom slučaju, Mystery Bag se ne može vratiti, promijeniti niti zatražiti povrat novca.

 

Raskid ugovora bez navođenja razloga (vraćanje proizvoda) 

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač (prema člancima 43. i 43.d ZVPot) ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest (14) dana na e-mail adresu [email protected] da odustaje od ugovora, bez da je potrebno navesti razlog svoje odluke. Rok počinje teći jedan dan od dana prijema pošiljke.
Povrat primljene robe tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora.
Obrazac za odustanak od ugovora o artiklima korisnicima je dostupan klikom  ovdje.
Potrošač mora vratiti robu tvrtki najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač robu vraća na adresu:
Konverzija d.o.o.
POŠTANSKA ULICA 25
10410 Velika Gorica
Po primitku robe, tvrtka vraća potrošaču sva plaćanja u skladu sa zakonom. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustankom je izravan trošak povrata robe. Otkupne pošiljke se ne prihvaćaju i odbijaju se prilikom isporuke. Ako se, u slučaju ugovora izvan poslovnih prostorija, roba isporučuje kući u trenutku sklapanja ugovora, prodavatelj će je preuzeti o svom trošku ako se vrati, osim ako se priroda robe ne može se vratiti poštom.
Kupac je dužan u roku od 14 dana obavijestiti [email protected] o namjeri povrata proizvoda, a mi ćemo poslati upute za povrat. Kupac tada ima 14 dana da vrati proizvod na našu adresu. U protivnom, nažalost, novac ne možemo vratiti.
Povrat će se izvršiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o povratu. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravodobnost povrata te kako bi se osigurala evidencija o uplatama, povrat uplate kupcu se vrši prijenosom na njegov transakcijski račun ili karticu/PayPal račun kojim je plaćena narudžba.
Prilikom odustajanja od ugovora u kojem je korišten bonus, kod za popust ili promo kod, ova sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na bankovni račun korisnika vraća se samo maksimalni uplaćeni iznos. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća na račun korisnika.
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni sukladno ZVPot-u, potrošaču možemo ponuditi kupnju artikla uz odgovarajuću naknadu koja se utvrđuje zapisnikom po povratu. Otkup s popustom se uzima u obzir nakon potvrde od strane potrošača e-mailom. Navedenu otkupninu potrošač koristi samo pri narudžbi drugog artikla iste ili veće vrijednosti.
Pravo na povrat kupovnine u slučaju jamstvenog zahtjeva i materijalnih nedostataka pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Obrasci 1 i 2

Tvrtka zadržava pravo odustajanja od ugovora od.n do realizacije narudžbe, ukoliko postoji bitna greška u ponudi. Temeljna pogreška uključuje elemente na temelju kojih tvrtka ne bi pristala sklopiti ugovor. Navedene pogreške uključuju i očite pogreške u cijeni, koje mogu biti posljedica tehničkih i drugih problema.
Ukoliko tvrtka otkrije grešku vezanu uz cijenu proizvoda koji je kupac već naručio, kupac će o grešci biti obaviješten u najkraćem mogućem roku putem e-maila. U tom slučaju kupac će moći potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni ili otkazati narudžbu. Ukoliko nije moguće kontaktirati kupca u dogovorenom roku na kontakt e-mail adresu koju je naveo prilikom narudžbe, tvrtka će narudžbu smatrati otkazanom i o tome obavijestiti kupca e-mailom.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je obaviješten o točnim cijenama proizvoda, a prethodno je platio cijenu naručenih proizvoda, tvrtka će ponuditi puni povrat novca u najkraćem mogućem roku, ali ne duže od 14 dana.

Odustajanje od ugovora za artikle u setu

Ako potrošač odluči odustati od ugovora za artikle koji čine komplet, može zatražiti zamjenu za isti komplet ili povrat novca za cijeli komplet. Potrošač može zamijeniti artikl iz seta, u slučaju materijalnog nedostatka ili oštećenja artikla, a ne može zahtijevati povrat novca.

Prava greška

Greška je stvarna kada:
  • artikal nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu upotrebu ili za marketing,
  • predmet nema svojstva potrebna za posebnu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata,
  • članak nema svojstva i kvalitete koji su izričito ili prešutno ugovoreni ili propisani,
  • prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo za obavijest.

Kako se provjerava prikladnost artikla? 
Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili izjavama na samom artiklu.
Kako se pogreška stvarno ispravlja?
Kupac nas mora obavijestiti o svakom materijalnom nedostatku zajedno s detaljnim opisom u zakonskom roku i ujedno nam omogućiti pregled artikla ili povrat proizvoda ili nedvosmislenu fotografiju proizvoda (ovisno o artiklu, obavještavamo kupca u procesu).
Naknada za materijalni nedostatak može se tražiti ako nedostatak postane očit u roku od dvije godine od primitka robe. Kupac ima rok od dva mjeseca od otkrića nedostatka obavijestiti prodavatelja i zatražiti reklamaciju materijalne greške.
Obrazac za prijavu materijalne greške dostupan je klikom  ovdje.
Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka u artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Sigurnost osobnih podataka 

Opće

Tvrtka se obvezuje štititi povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika internetske trgovine. Tvrtka poštuje povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika internetske trgovine, te će učiniti sve da ih zaštiti od bilo kakvog kršenja i zlouporabe.
Prijenos osobnih podataka korisnika tvrtki u određenim je slučajevima nužan kako bi obrađivač kao davatelj ispunio svoje ugovorne obveze prema korisniku. Popis obrađivača osobnih podataka za tvrtku možete pronaći ovdje.
Davatelj trajno štiti prikupljene osobne podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (Uradni list RS, br. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektroničkim komunikacijama (Službeni list RS, br. 109/12, 110/13, 40 / 14 - ZIN-B, 54/14 - odluke SAD-a, 81/15 i 40/17) i Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR).
Pružatelj se obvezuje trajno štititi sve osobne podatke korisnika.
Davatelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnih materijala, ponuda, računa) i druge potrebne komunikacije.
Ni pod kojim uvjetima podaci korisnika neće biti proslijeđeni neovlaštenim osobama. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.

Komunikacija

Pružatelj će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik izričito ne protivi. Oglasne e-poruke i/ili SMS poruke sadržavat će sljedeće komponente:
  • bit će jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
  • razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti za sudjelovanje u njima bit će jasno definirani,
  • jasno će biti prikazan način odjave od primanja reklamnih poruka,
  • davatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima reklamne poruke.

Pravna obavijest  

Internet trgovina Pinkpanda.hr i svi podaci na njoj, slike proizvoda, grafički i video elementi na stranici su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima i nije ih dozvoljeno reproducirati ili koristiti bez prehodnog pismenog odobrenja. Pinkpanda.hr i logotip su u vlasništvu tvrtke Konverzija  d.o.o.

Pritužbe i sporovi

Ponuđač poštuje valjani zakon o zaštiti potrošača. Ponudač će se truditi ispuniti svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sistem rješavanja pritužbi i odrediti osobu sa kojom se, u slučaju poteškoća, kupac može povezati telefonski ili putem maila. Pritužbu je moguće podnijeti putem e-mail adrese [email protected]
Postupak rješavanja pritužbi je tajan.
Ponuđač će u roku pet radnih dana potvrditi prijem pritužbe, javiti kupcu koliko dugo će potupak trajati i sustavno ga obavještavati u razvoju postupka. Ponuđač je svjestan da svaki sudski spor iziskuje ekonomski trošak i time potrošaču nudi sve u svojoj mogućnosti da se svaki spor riješi sporazumno.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno zakonskim normativima ne priznajemo nikakvog izvođača izvansudskoga rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnoga za rješavanje potrošačkoga spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskome rješavanju potrošačkih sporova. Poduzeće koje kao ponuđač robe i usluga omogućuje internetsku prodavaonicu na području Slovenije na svojoj internetskoj stranici objavljuje elektronsku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je na raspolaganju potrošačima na poveznici  OVDJE.

Navedena uredba proistječe iz Zakona o izvensudskome rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) broj 524/2013 Europskega parlamenta i Vijeća o internetskome rješavanju potrošačkih sporova te izmjeni Uredbe (EC) broj 2016/2004 i Direktive 2009/22/EC.

Namjena korištenja osobnih podataka

Tvrtka prikuplja, upravlja, obrađuje i pohranjuje sljedeće korisničke podatke u svrhu pružanja usluga koje nudi:
  • ime i prezime
  • adrese za dostavu
  • naziv pravne osobe (ako je korisnik pravna osoba)
  • porezni broj pravne osobe (ako je korisnik pravna osoba)
  • email adresa (korisničko ime)
  • lozinka u šifriranom obliku
  • kontakt telefon
  • ostale podatke koje korisnik dobrovoljno upisuje u obrasce u internetskoj trgovini
  • ostale podatke koje korisnik dobrovoljno dodaje kasnije u svoj profil


Narudžbe i dostava proizvoda: Ukoliko se odlučite za kupnju putem web stranice www.pinkpanda.hr, potrebni su nam određeni podaci bez kojih ne možemo ispuniti svoje obveze, odnosno dostavu Vaše narudžbe. Podatke prikupljene u tu svrhu obrađujemo na temelju ugovornog odnosa (kupnje) koji ste sklopili u našoj internetskoj trgovini.
Osobne podatke vezane uz narudžbu i dostavu proizvoda čuva Konverzija d.o.o. 10 godina nakon razdoblja na koje se odnosi posljednja narudžba kupca, sukladno odredbi o zadržavanju računa iz članka 86. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (ZDDV-1), osim ako postoji drugi pravni temelj za daljnju obradu osobnih podataka. 
U tu svrhu obrađujemo sljedeće osobne podatke:
  • ime i prezime
  • adresa, poštanski broj, grad
  • kontakt podatke (telefon i e-mail) u svrhu informiranja o eventualnim promjenama u narudžbi (potvrda o primitku narudžbe, rok isporuke, obavijest o isporuci i sl.)

Povrat proizvoda, reklamacije: Primjenjivi zakon jamči kupcima da mogu ostvariti određena prava u vezi s potraživanjem materijalnih nedostataka, jamstvom, povratom proizvoda bez razloga itd. te mogućnost da mogu zamijeniti proizvod za drugi ili koristiti druge opcije povrata (uključujući povrat novca).
Podatke prikupljene u tu svrhu obrađujemo na temelju ugovornog odnosa (kupoprodaje) koji ste sklopili s tvrtkom Konverzija d.o.o., jer vam u suprotnom ne možemo dati novi proizvod (zamjenu) niti vratiti kupovnu cijenu.
Osobne podatke vezane uz narudžbu i dostavu proizvoda čuva Konverzija d.o.o. 10 godina nakon razdoblja na koje se odnosi posljednja narudžba kupca, sukladno odredbi o zadržavanju računa iz članka 86. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (ZDDV-1), osim ako postoji drugi pravni temelj za daljnju obradu osobnih podataka. 
  • U tu svrhu obrađujemo sljedeće osobne podatke:
  • ime i prezime
  • adresa, poštanski broj, grad
  • kontakt podaci (telefonski broj i e-mail)
  • povijest kupnji i izdanih računa Konverzija d.o.o.

Komunikacija s vama: Kako bismo pružili najbolje savjete o kupnji, naše prodajno osoblje ima pristup vašim osobnim podacima i kupnjama kod nas. Na taj način uvijek možete provjeriti jesu li podaci koje posjedujemo originalni i ostvarujete svoja prava na povrat proizvoda ili materijalne nedostatke i slične zahtjeve čak i ako više nemate račun za kupnju. Konverzija d.o.o. obrađuje takve podatke u skladu s legitimnim interesom. Podaci koji se obrađuju u tu svrhu čuvat će se u skladu s prve dvije svrhe, osim ako ne postoji druga pravna osnova za obradu.
U tu svrhu obrađujemo sljedeće osobne podatke:
  • ime i prezime
  • adresa, poštanski broj, grad
  • kontakt podaci (telefonski broj i e-mail)
  • povijest kupnji i izdanih računa Konverzija d.o.o.
  • stanje pristanka
  • povijest komunikacije s vama

Prilagođena marketinška komunikacija: Konverzija d.o.o. prikuplja privolu pojedinaca u svrhu personalizirane komunikacije u vezi s popustima, ponudama, novostima, događanjima i drugim sadržajima putem različitih komunikacijskih kanala (npr. e-mail, SMS (uključujući Viber, Whatsapp), društvene mreže, obavijesti preglednika, informacije na stranici. Ne uključuje nikakvo automatsko profiliranje koje bi imalo pravne ili slične posljedice za pojedinca. Osobni podaci u tu svrhu se obrađuju do opoziva privole i čuvaju najviše godinu dana nakon opoziva privole, osim ako postoji druga pravna osnova za obradu.
U tu svrhu obrađujemo sljedeće osobne podatke:
  • ime i prezime
  • adresa, poštanski broj, grad
  • kontakt podaci (telefonski broj i e-mail)
  • Povijest kupnje i odgovori na prošle komunikacije (npr. otvaranje e-pošte, klikanje na veze, kupnja)

Obavijest kupca o nedovršenoj online kupnji: Konverzija d.o.o. šalje povremene e-poruke potencijalnim kupcima koji su dodali odabrane proizvode u košaricu, ali nisu dovršili kupnju s ciljem kako bi dovršili kupnju. To čini temelj legitimnog interesa tvrtke Konverzija d.o.o. Voditelj obrade ove osobne podatke obrađuje sve dok se ne ostvari svrha za koju se čuvaju.
U tu svrhu obrađujemo sljedeće osobne podatke:
  • ime i prezime
  • adresa, poštanski broj, grad
  • kontakt podaci (telefonski broj i e-mail)
  • sadržaj košarice koju potencijalni kupac ostavi prilikom online narudžbe

Korištenje raznih alata za oglašavanje: Konverzija d.o.o. koristi sljedeće usluge na temelju legitimnog interesa za online oglašavanje:
  • Meta Platforms - Meta Platforms Ireland Limited pružamo vašu adresu e-pošte. Ako niste član Facebook i/ili Instagram zajednice, ništa se neće dogoditi s vašim podacima. Meta Platforms nam ne daje informacije o tome jeste li član ili niste. Na temelju toga možemo vam prikazati ciljanije i personaliziranije oglase. U postavkama vašeg Facebook profila možete vidjeti jesmo li vas uključili u takvu promociju (kartica "Postavke privatnosti", zatim kartica "Postavke" i kartica "Oglasi"), te isključiti pojedinačne tvrtke iz ovog prikaza ili promijeniti svoj pristanak ( kartica "Oglašivači"). Gornje postavke možete provjeriti na sljedećoj poveznici: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_p...
  • Google Customer Match - Googleu dajemo vašu adresu e-pošte ako imate adresu e-pošte gmail.com. Ako se informacije podudaraju i niste se protivili takvom oglašavanju, Google će osigurati da dobijete oglas prilagođen vama. Google vam omogućuje da sami odlučite želite li vidjeti prilagođene oglase. Ako želite provjeriti primate li prilagođene oglase i/ili promijeniti svoje postavke, to možete učiniti putem sljedeće veze: https://adssettings.google.com/authenticated?hl=h...

Voditelj obrade ove osobne podatke obrađuje dok se ne ostvari svrha za koju se čuvaju.
  • U tu svrhu obrađujemo sljedeće osobne podatke:
  • kontakt podaci (telefonski broj i e-mail)
  • povijest kupnje

Ovrhe, sudski postupci, inspekcije: Za potrebe vođenja ovršnih postupaka nad neplaćenim, a preuzetim proizvodima, sudskim postupcima i inspekcijskim nadzorom, tvrtka Konverzija d.o.o. određene osobne podatke dobivene u skladu s gore navedenim svrhama.
U slučaju ovrhe pravni temelj je ugovor (kupoprodaja) s tvrtkom Konverzija d.o.o. te zakonsko pravo na ovrhu. U slučaju sudskih postupaka i inspekcija, međutim, Konverzija d.o.o. odgovorna za obradu osobnih podataka u skladu sa zakonom.
Obrađuju se samo oni osobni podaci koje obrađuje Konverzija d.o.o. prikupljeni za gore navedene svrhe i koji su neophodni za ispunjenje svrhe. Konverzija d.o.o. čuva osobne podatke u tu svrhu do isteka zakonskog roka.

Nagradne igre: Konverzija d.o.o. obrađuje osobne podatke u svrhu provođenja nagradnih igara. Kako se oni međusobno razlikuju, u uvjete sudjelovanja u nagradnoj igri uključeni su podaci o namjeni, pohrani i ostali detalji u vezi s obradom osobnih podataka.
U dijelovima koji nisu drugačije predviđeni pravilima nagradnih igara koje organizira Konverzija d.o.o., ova politika privatnosti odnosi se i na obradu osobnih podataka u nagradnim igrama.

Dnevnici: Svrha ovih postupaka je osiguranje mrežne i informacijske sigurnosti, tj. omogućiti otkrivanje i sprječavanje neovlaštenog pristupa koji može ugroziti dostupnost, integritet i povjerljivost osobnih podataka koji se pohranjuju ili prenose te sigurnost povezanih usluga kojima se pristupa putem takvih mreža i sustava. Konverzija d.o.o. obrađuje te podatke kako bi zaštitio interese pojedinaca/posjetitelja web stranice. Voditelj obrade čuva osobne podatke dok se ne postigne svrha za koju se prikupljaju, ali ne dulje od godinu dana. U tu svrhu operater obrađuje podatke o IP adresi i verziji preglednika.
Ako ne želite takvu obradu, možete zatražiti brisanje svojih podataka. Suglasnost za pohranu, obradu i prijenos osobnih podataka dobiva se sklapanjem ugovora između tvrtke i korisnika (podnesena online narudžba), sudjelovanjem korisnika u nagradnim igrama ili pretplatom korisnika na novosti. Korisnik dopušta tvrtki Konverzija d.o.o. obradu i pohranu dostavljenih osobnih podataka u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Uz danu suglasnost, korisnik dopušta tvrtki Konverzija d.o.o., kao voditelju zbirke osobnih podataka, obradu prikupljenih osobnih podataka u gore opisane svrhe. Prikupljeni podaci neće se prosljeđivati trećim stranama.
Navedene podatke Konverzija d.o.o. može obrađivati za vlastite potrebe do opoziva suglasnosti sa zahtjevom za brisanjem osobnih podataka iz baze podataka, u protivnom samo onoliko dugo koliko je izričito potrebno za postizanje svrhe za koju su podaci prikupljeni. Tijekom upravljanja osobnim podacima pojedinac ima mogućnost pregleda i ažuriranja podataka u bazi podataka na zahtjev.
Tvrtka ne snosi odgovornost za točnost, potpunost i ažurnost podataka koje unose korisnici.

Provođenje politike privatnosti
Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, tvrtka ima zaštitu osobnih podataka uređenu Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka.
Svi zaposlenici tvrtke na puno ili nepuno radno vrijeme koji imaju pristup osobnim i drugim korisničkim podacima upoznati su s odredbama Pravilnika o zaštiti osobnih podataka i obvezom zaštite osobnih i drugih podataka te su dužni pridržavati se ovih odredbi. o povjerljivosti i privatnosti osobnih podataka online trgovine. Obveza zaštite osobnih i drugih podataka vrijedi neograničeno, čak i nakon prestanka odnosa s tvrtkom.
Registrirani korisnici mogu prestati koristiti internetsku trgovinu u bilo kojem trenutku i mogu otkazati registraciju. To čine tako što u pisanoj izjavi objavljuju otkazivanje registracije. Prije podnošenja izjave o otkazivanju registracije korisnik mora podmiriti sve nepodmirene obveze prema tvrtci iz kupnje obavljene u internetskoj trgovini. Prema ovoj politici privatnosti, tvrtka će štititi povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika internetske trgovine čak i u slučaju otkazivanja registracije.

Zaštita djece


Poruke oglašavanja bit će jasno prikazane (uvažavajući dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati povjerenja djece, nedostatka iskustva ili osjećaja lojalnosti. Ponuđač ne smije primati narudžbe od nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete, bez izričitoga dopuštenja njegovih roditelja ili staratelja.

Ponuđač bez izričite dozvole roditelja ili staratelja ne smije prihvaćati nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu. Korisnik također ne smije izdavati podatke dobivene od djece trećim osobama, iznimka su roditelji, odnosno staratelji. Ponuđač ne smije nuditi slobodan pristup proizvodima ili uslugama koje su štetne za djecu.

Pravo na izvješćivanje i brisanje

Vi imate pravo na informacije o vašim osobnim podacima kojima raspolažemo, kao i pravo na brisanje tih podataka. Za pitanja u vezi s brisanjem, obradom ili uporabom vaših podataka, obratite se na: [email protected] ili nam uputite zahtjev poštom na adresu: 
Konverzija, d.o.o.
ZA: Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana 

Obavijesti o stanju narudžbe: Pridržavamo pravo obavijestiti vas na broj telefona koji ste upisali u postupku narudžbe, odnosno uputiti poruku kad je vaša narudžba otpremljena i ako od 3 do 5 dana niste preuzeli artikle. Ako niste preuzeli artikle više od 5 dana, pridržavamo pravo pozvati vas na posredovani broj telefona, kao podsjetnik za preuzimanje artikala. Kupce o stanju narudžbe istodobno izvješćujemo preko elektroničke poruke.

Obavijesti: Nakon što se prijavite za obavijesti, vaše ime, telefonski broj i e-mail adresa uz vaše dopuštenje koristit će se u promotivne svrhe sve dok se ne odjavite s obavijesti. Registrirani ste za primanje obavijesti samo ako se prilikom narudžbe slažete s Općim uvjetima internet trgovine.
U bilo kojem trenutku možete se odjaviti iz baze primatelja obavijesti porukom na [email protected] ili klikom na poveznicu "Odjavi se ovdje" pri dnu promotivnih mailova.
Za odjavu na povremene promotivne SMS poruke pišite na [email protected] ili [email protected] i dogovorit ćemo rješenje to u najkraćem mogućem roku.
  • Svaki pojedinac čiji pružatelj prikuplja, pohranjuje i obrađuje njegove osobne podatke ima sljedeća prava u vezi s tim podacima:
  • Pravo na zaborav – ako pojedinac više ne želi da njegove osobne podatke pohranjuje i obrađuje obrađivač i pod uvjetom da ne postoje legitimni razlozi za njihovu daljnju pohranu, može u svakom trenutku zatražiti od obrađivača brisanje njegovih podataka.
  • Pravo da znate koliko dugo se čuvaju osobni podaci.
  • Pravo zahtijevati ispravak, brisanje ili žalbu.
  • Pravo prenosivosti - pojedinac može, ako to želi, zatražiti od obrađivača da mu dostavi osobne podatke koji se odnose na njega koje je dao voditelju obrade u strukturiranom, uobičajeno korištenom i strojno čitljivom obliku.
  • Pravo na pravni lijek i sankcije - pojedinac ima pravo žalbe nadzornom tijelu, kao i pravo na pravni lijek protiv odluke nadzornog tijela ili u slučaju nečinjenja nadzornog tijela, pravo na naknadu štete i odgovornost .
  • Pravo da ne bude podvrgnut mjerama koje proizlaze isključivo iz profiliranja, analize ili pretpostavki korištenjem automatiziranih sredstava obrade.
  • Pravo na povlačenje privole – pojedinac ima pravo povući privolu za daljnju obradu osobnih podataka, posebice u slučaju izravnog marketinga.

Postupak korištenja prava

Upoznat sam s tim kako sve gore navedene zahtjeve koji se tiču korištenja prava u vezi s osobnim podacima mogu uputiti u pisanom obliku na ponuđača, i to na elektroničku adresu: [email protected].
Upoznat sam s tim kako ponuđač za potrebe pouzdane identifikacije u slučaju korištenja prava u vezi s osobnim podaci od mene može zahtijevati dodatne podatke, a poduzimanje mjera može odbiti samo ako dokaže kako me ne može pouzdano identificirati.
Upoznat sam s tim kako ponuđač na moj zahtjev, na osnovi kojeg koristim svoja prava u vezi s gore navedenim osobnim podacima, može odgovoriti bez nepotrebne odgode i najkasnije u roku od mjesec dana od primitka zahtjeva.

Poduzeće pohranjuje osobne podatke pojedinca do opoziva suglasnosti za pohranu i obradu podataka pojedinca. Korisnik može opozvati suglasnost za primanje elektroničkih poruka (što će učiniti tako što će uputiti pisani zahtjev ponuđaču na elektroničku adresu: [email protected]) ili zahtijevati da poduzeće smjesta učinkovito i trajno izbriše njegove osobne podatke, tako što će u potpunosti izbrisati korisnikov korisnički profil kod ponuđača.

Dodatno

U skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, tvrtka je dužna štititi osobne podatke korisnika svoje internet trgovine. Ni pod kojim uvjetima tvrtka neće dati osobne ili osobne podatke bez izričitog dopuštenja korisnika. Ostale korisničke podatke neće davati trećoj strani ili neće dopustiti trećoj osobi uvid u osobne ili druge podatke korisnika, osim ako to zahtijevaju državna tijela, ako je takva obveza propisana zakonom, ili u dobroj vjeri da je takvo postupanje potrebno za postupke pred sudovima ili drugim državnim tijelima te za zaštitu i ostvarivanje legitimnih interesa poduzeća.
Svi osobni i drugi podaci koje će korisnik dati prilikom prijave u internetsku trgovinu, kao i prilikom narudžbe kupnje proizvoda, uključujući i sadržaj narudžbe, bit će zaštićeni u skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka neće koristiti ove podatke u bilo koju svrhu koja bi mogla naštetiti korisniku ili bilo kojoj drugoj uključenoj osobi. Tvrtka neće koristiti korisničke podatke za slanje promotivnih e-mailova ili drugog neželjenog promotivnog materijala, osim za slanje onih promotivnih obavijesti na koje će se korisnik pretplatiti ili. s čime će se izričito složiti. Poduzeće može koristiti podatke u anonimiziranom obliku sažetka za potrebe statističke analize. Povjerljivost osobnih i drugih korisničkih podataka neće biti narušena ni u kojem obliku.
Tvrtka će službi dostave povjeriti samo podatke potrebne za dostavu proizvoda kupljenih u internetskoj trgovini (podaci o primatelju, adresa za dostavu, broj telefona za dostavu paketa i/ili obavijest o rješavanju problema i e-mail adresa za obavijest o statusu isporuke paketa). Tvrtka će kontaktirati korisnika putem e-maila ako je to potrebno za kupnju u online trgovini, a putem kontakt telefona samo ako je u postupku registracije odn. došlo je do problema s online kupnjom.

Komunikacija

Ponuđač će stupiti u kontakt s korisnikom preko sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik izričito ne protivi tome.
Elektroničke i/ili SMS poruke oglašavanja sadržavat će sljedeće:
  • bit će jasno i nedvojbeno označene kao oglašavačke poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno naveden,
  • različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a također će biti jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima,
  • jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglašavačkih poruka,
  • želju korisnika o ne primanju oglašavačkih poruka, ponuđač će izričito poštivati.

Kolačići i oglašavanje

Kolačići su male tekstualne datoteke koje se pohranjuju na vaše računala prilikom posjeta našega web-mjesta i ne štetu vašoj strojnoj ili programskoj opremi. Njihova je pohrana pod potpunim nadzorom tražilice koju koristi korisnik - tamo se pohrana kolačića može po želji ograničiti ili onemogućiti.

Kolačići nisu štetni i uvijek su vremenski ograničeni.

Uporabu kolačića u Europskoj uniji (EU) definira  Direktiva o privatnosti i elektroničkim komunikacijama 2002/58/EC, a njezin je članak koji se odnosi na kolačiće i slične tehnologije izmijenjen Direktivom 136/2009.

U slovenskome zakonodavstvu uporabu kolačića definira  Zakon o elektroničkim komunikacijama, odnosno ZEKom-1 (Službeni list broj 109/2012), a njegov članak 157. predstavlja pravnu osnovu za brigu o privatnosti korisnika interneta.

Internetska stranica www.pinkpanda.hr za rad stranice koristi kolačiće koji ne pohranjuju osobne podatke, ali prate aktivnosti posjetitelja i zanimanje u svrhu osiguravanja boljeg korisnikova iskustva. S uporabom internetske stranice posjetitelji daju suglasnost s njihovom uporabom.

Zašto su kolačići potrebni?

Kolačići su od temeljnoga značenja za osiguravanje korisniku prihvatljivih internetskih usluga. Interakcija između internetskoga korisnika i web-mjesta brža je i jednostavnija s uporabom kolačića. Zahvaljujući njima web-mjesto pamti preferencije i iskustvo pojedinca i tako štedi vrijeme, a pretraživanje po web-mjestima jest učinkovito i ugodno.

Poduzeće svakome korisniku na početku svake uporabe internetske prodavaonice dodjeljuje kolačić za identifikaciju, praćenje kupovne košarice i osiguravanje praćenja koje se u pohrani poslužitelja pohranjuje samo dok traje posjet internetskoj prodavaonici te se briše nakon sat vremena neaktivnosti. Na osobno računalo korisnika poduzeće može pohranjivati i neke trajne kolačiće, poput identifikacijskoga broja korisnika u šifriranom obliku za prepoznavanje prilikom sljedećega posjeta internetske prodavaonice ili ocjene artikala, zahvaljujući kojima korisnik zna koje je artikle već ocijenio, a izravno i kolačiće vanjske usluge Google Analytics, koja služi analizi posjeta web-mjesta. Poduzeće može koristiti te podatke u anonimiziranome sumarnom obliku u svrhu statističkih analiza. Za potrebe osiguravanja internetske sigurnosti poduzeće također prikuplja IP-adrese s kojih korisnici pristupaju internetskoj prodavaonici.

Onemogućavanje kolačića

Vi odlučite hoćete li dozvoliti pohranu kolačića na vašem uređaju. Postavke za kolačiće možete nadzirati i mijenjati u svojoj internetskoj tražilici.

Za informacije o postavkama odaberite internetsku tražilicu koju koristite:


Ako promijenite ili izbrišete datoteku s kolačićima u tražilici, promijenite ili nagradite svoju tražilicu ili uređaj, možda ćete morati ponovno onemogućiti kolačiće. Postupak za upravljanje i brisanje kolačića razlikuje se od jedne do druge tražilice. Ako vam pritom treba pomoć, možete pogledati pomoć korisnicima u tražilici. Praćenje Google Analytics također možete onemogućiti na sljedećoj poveznici.

Kolačići koji se koriste na ovome web-mjestu:

Cookie name
Svrha
Trajanje
Poduzeće
PHPSESSID
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
__cfduid
Mreža za dostavu sadržaja
1 godina
Cloudflare
__zlcmid
Mreža za dostavu sadržaja
1 godina
Cloudflare
_ga
Analitika posjete
2 godine
Google
_gat
Analitika posjete
Trenutna sesija
Google
_gid
Analitika posjete
1 dan
Google
fr
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
3 mjeseca
facebook
optimizelyBuckets
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
6 mjeseci
Optimizely
optimizelyEndUserId
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
6 mjeseci
Optimizely
optimizelySegments
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
6 mjeseci
Optimizely
optimizelyPendingLogEvents
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Optimizely
user_firstvisit
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
user_pagesbrowsed
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
cookie_settings_set
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
25 godina
Konverzija d.o.o.
IDE
Integracija poruka
13 mjeseci
doubleclick
_hjIncludedInSample
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
eid
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
uid
Analitika uporabe internet trgovine
1 godina
criteo.com
last_products_viewed
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
atw_session
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
basket_id
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
basket_items
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
basket_updated_at
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
basket_price_sumGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
basket_numGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
gift_cardsGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
promo_code_idGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
promo_code_last_update_timeGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
promo_code_attempts_unique_idGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
initiate_checkout
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
user_firstproduct
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
user_secondproductGarantiranje boljeg korisničkog iskustvaTrenutna sesijaKonverzija d.o.o.
email_tag
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
10 godina
Konverzija d.o.o.
email_tag_hashGarantiranje boljeg korisničkog iskustva10 godinaKonverzija d.o.o.
email_tag_hash_sha256Garantiranje boljeg korisničkog iskustva10 godinaKonverzija d.o.o.
1P_JAR
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 mjesec
Google
CONSENT
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
19 let
Google
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtK
Online plaćanje
20 godina
Paypal
LANG
Online plaćanje
1 godina
Paypal
NID
Garantiranje unikatnih ID korisnika za oglase
6 mjeseci
Google
PYPF
Online plaćanje
Trenutna sesija
paypal
X-PP-SILOVER
Online plaćanje
Trenutna sesija
paypal
phone_tag
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
10 godina
Konverzija d.o.o.
ts
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
tsrce
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
x-csrf-jwt
Autentikacija
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
x-pp-s
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
Trenutna sesija
Konverzija d.o.o.
user_hash
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
user_id
Garantiranje boljeg korisničkog iskustva
1 godina
Konverzija d.o.o.
user_wishlistGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
dump_product_shownGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 danKonverzija d.o.o.
disable_pcsGarantiranje boljeg korisničkog iskustva30 minutaKonverzija d.o.o.
disable_ccsGarantiranje boljeg korisničkog iskustva30 minutaKonverzija d.o.o.
disable_codGarantiranje boljeg korisničkog iskustva30 minutaKonverzija d.o.o.
disable_fb_eventsGarantiranje boljeg korisničkog iskustva10 godinaKonverzija d.o.o.
order_bump_productGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
signup-popup-shownGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 tjedanKonverzija d.o.o.
cart_cross_sell_itemsGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
product_cross_sell_itemsGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
notification_barGarantiranje boljeg korisničkog iskustva48 danaKonverzija d.o.o.
browser_support_webpGarantiranje boljeg korisničkog iskustvaZauvijekKonverzija d.o.o.
checkout_userdataGarantiranje boljeg korisničkog iskustva5 godinaKonverzija d.o.o.
first_contactGarantiranje boljeg korisničkog iskustva10 godinaKonverzija d.o.o.
last_contactGarantiranje boljeg korisničkog iskustva10 godinaKonverzija d.o.o.
vip_seletionGarantiranje boljeg korisničkog iskustva45 danaKonverzija d.o.o.
utm_termAnalitika uporabe internet trgovine1 godinaKonverzija d.o.o.
utm_idAnalitika uporabe internet trgovine1 godinaKonverzija d.o.o.
utrackAnalitika uporabe internet trgovine1 godinaKonverzija d.o.o.
atw_sessionAnalitika uporabe internet trgovine1 godinaKonverzija d.o.o.
_cf_bmAnalitika uporabe internet trgovine30 minutaVimeo
vuidAnalitika uporabe internet trgovine2 godinaVimeo
playerGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaVimeo
downsell_shownGarantiranje boljeg korisničkog iskustva300 minutaKonverzija d.o.o.
downsell_productGarantiranje boljeg korisničkog iskustva1 godinaKonverzija d.o.o.
04. 03. 2024